reklama

Lomonosova univerzita

Vyjdúc z metra, ktoré stojí netradične na moste nad riekou Moskvou, absolvovali sme malú túru po Boroviových gorách. Na konci nášho výstupu sa nám naskytol úžasný výhľad na Moskvu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu


Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Moskovská štátna univerzita M. V. Lomonosova, ľudovo po slovensky nazývaná Lomonosova univerzita, bolo to, čo nás pritiahlo do tejto oblasti ďaleko za centrum mesta. Hlavná budova tejto univerzity sa nachádza práve na vrchole týchto hôr. Je to jedna zo siedmich Stalinových sestier, identických výškových budov, ktoré dal vybudovať práve Stalin.

V Moskve je všetko ohromujúce, ale človek si po čase myslí, že nič ďalšie ho už viac ohromiť nemôže... Omyl! Lomonosova univerzita je jednoducho... veď pusúďte sami! Mňa uchvátila natoľko, že som si v jednu chvíľu tajne želala môcť každé ráno vkráčať dnu spolu s tisíckami ďalších študentov, aby ma celkom pohltila vo svojich obrovských útrobách. Ale tie mi zostali bohužiaľ doteraz zatajené... Mohli sme ju obdivovať len zvonka. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Obrázok blogu


photo by: ja a moje kamošky :)

Janka Glozmeková

Janka Glozmeková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Premýšľam, smejem sa a plačem, milujem, snívam, lietam, padám a bojujem. Zoznam autorových rubrík:  All around the worldZ každého rožku trošku

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu